Χους ει και εις χουν απελεύσει

d4366586aa8392fe0754d7afd1927f72

Εγώ προς το παρόν πήρα …. ΑΝΑΒΟΛΗ …….

 

Δεν φεύγω. Δεν τελείωσα τίποτα. Έχω δουλειές. 

** Έχω να γελάσω με την καρδιά μου.

** Έχω να μυρίσω μωρουδίστικα κεφάλια.

** Έχω να πηδήξω στη θάλασσα από έναν ψηλό βράχο και να φοβάμαι. 

** Έχω να σβήσω κεράκια. Να χορέψω ένα τραγούδι που ακόμα δεν έχει γραφτεί.

** Έχω να δώσω αγάπη. Πολλή αγάπη. Από αυτή που σε κάνει να κλαις.

**  Έχω να κλάψω. Αλλά όχι έτσι…..

http://harddog-sport.blogspot.gr/2012/09/blog-post_5072.html

Leave a Reply

