Ο επιμένων “γοργονονικά”…..

‘Οποιος δεν έχει δουλειά ….. βρίσκει….χαχαχα!!!!

Προσπάθησα λοιπόν να φτιάξω μια γοργόνα από πηλό ……. αλλά ατύχησα……

Αυτή είναι η κατάληξη ….. ξύλινη τελικά ……μετά από πολλές μέρες αποχής λόγω απογοήτευσης….

IMG_20160621_184334319

Με υπομονή και πείσμα όλα γίνονται τελικά …
Να δες πως….

Ξεκίνησα όπως είπα με πηλό…. και θέλοντας να του δώσω συνεκτικότητα λόγω βάρους έβαλα μια σιδερένια κρεμάστρα μέσα στο μείγμα….

Αυτό ήταν και η καταστροφή…χαχαχα!!!

Πηλός που δεν ψήνεται έχει την ιδιότητα της “κιμωλίας” σπάει με το παραμικρό….

Κρίμα τα κοχυλάκια μου… από τα νεύρα μου την πέταξα όπως ήταν…

Για μέρες δεν ξανάκανα τίποτε…

΄Ωσπου χθες η Ειρηνούλα μου που ήξερε την ιστορία… της γοργόνας  έκοψε με μια  σέγα σε ξύλο…. μια γοργόνα και μου την έφερε….

Άρχισα λοιπόν …. από έτσι που ήταν να της δίνω μορφή….

Μαλλιά από χόρτο… κοχύλια για την ουρά της και δίκτυ από τις πατάτες για σουρρεάλ καταστάσεις χαχαχα!!!

Και να μια αξιοπρεπής γοργόνα από το ενυδρείο του σπιτιού μου στο γραφείο μας μαζί με όλο το καλοκαιρινό ντεκόρ ….

 

This slideshow requires JavaScript.

Κράτα το

 

 

 

 

Ευχαριστώ Ειρηνούλα μου!!!!!!!

Leave a Reply

