Μνήμες (Τούρκικη Εισβολή 1974)

Μια αναδρομή στις συνέπειες και στον αβάστακτο πόνο της Τουρκικής Εισβολής του 1974

Ρίζωσαν μες στη σκέψη μου
Τζιείντα κυκλάμινά της
Οι αμμουθκιές της οι χρυσές
Τα γαλανά νερά της

Μα κάποιοι εθελήσαν την
Τζι΄εκλέψαν την που μέναν
Καταστροφές αφήκασιν
Τζιαι σπίθκια ερειπωμένα

Μανάες που εκλέασιν
Ανθρώποι που ‘χαθήκαν
Μωρά που υποφέρασιν
Μνήμες που χαρακτήκαν

 

Τζιερύνεια, Ριζοκάρπασο,
Οι τόποι οι δικοί μου
Κάθε γιορτή μα τζιαι χαρά
Θα ‘ν στην επιστροφή μου

Κάμποσοι αγνοούμενοι
Που βρέθουνται ακόμα
Για τη μάνα τους εχάθηκαν
Για το δικό τους χώμα

Αμέτρητοι οι πρόσφυγες
Που εξεριζωθήκαν
Αφήκασιν το σπίτι τους
Εφύαν τζι΄εσωθήκαν

Ο πόνος εν αβάστακτος
Τζι΄ο πόθος φτερουγίζει
Μα τζιαι ο Πενταδάκτυλος
Τόσο τζιαιρό δακρύζει

Θεέ μεγαλοδύναμε
Τζι΄Απόστολε Ανδρέα
Θα επιστρέψω σπίτι μου,
Βαρώσι τζιαι Κυθρέα

Θα πάω, μάνα, σπίτι μου
Κουράγιο, μάνα, δώς΄μου
«Η Ρωμιοσύνη εν φυλή,
Συνότζιαιρη του κόσμου».

Θερμές Ευχαριστίες στον κ. Λάρκο Λάρκου

Leave a Reply

